Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ

Γιατί θέλω την ψήφο σας: διότι ειμαι μαχητική, έντιμη, γνωρίζω τα θέματα ενδιαφέροντός μου όσο λίγοι, όπως και την πόλη μου.
Έχω γράψει ελεύθερα τη γνώμη μου επί 22 χρόνια σε εφημερίδες, περιοδικά, μπλογκ, την έχω καταθέσει εδώ, και δεν περιμένω την υποψηφιότητά μου για να πω τι σκέπτομαι για τις παρεμβάσεις Καμίνη, ή για πολλά που σχεδιάζονται.
Για να πούμε την αλήθεια, ξέρετε τι σκέπτομαι και τι πιστεύω.
Άρα, θέλω να πω, δικαιολογίες δεν έχουμε να μην το ρίξουμε δαγκωτό Χασιώτη, έστω και αν παραταξιακά οι εκλογές μας βρίσκουν σε διαφορετικούς χώρους.
Μετράει ποιός ξέρει, ποιός μπορεί και ποιός θέλει να κάνει κάτι!
Και μη μου πείτε ότι ξαφνικά σας αρέσουν όσα βλέπετε γύρω σας, οι τσάντες, η ντρόγκα καταμεσήμερο, η βρωμιά και ο φόβος. 'Ντάξει, άμα σας αρέσουν, μαγκιά και η Λαχώρη είναι ο τόπος ο σωστός για να ζήσει κανείς τη μεγάλη περιπέτεια.
Ειδάλλως, αν μένετε, υποφέρετε και ψηφίζετε κέντρο Αθήνας (ή έχετε γνωστούς), πείτε τους να ρίξουν ψήφο στη Χασιώτη για να δούν κι ένα city specific της προκοπής κι όχι βλαχομπαρόκ στην Αθήνα!

2 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Μακραν το πιο εφευρετικο κειμενο για καλεσμα ψηφοφορων! Εγω ψηφιζω Νικαια, ωστοσο μου αρεσε!

anastasia hassiotis είπε...

Μερσί, και ό,τι γνωστούς έχετε, ξέρετε τι να τους πείτε!