Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013

Περί Ληξιαρχείων...

Έγραφα εδώ και τουλάχιστον μια τετραετία στο μπλογκ μου αυτό, πόσο προβληματική είναι η συμπεριφορά και η κατάσταση στον Δήμο Αθηναίων και στο Ληξιαρχείο. Και μου κάνει μεγάλη εντύπωση που τώρα αντελήφθησαν το πρόβλημα. Αγανακτώ δε έτι περισσότερο που βλέπω ότι υπήρξαν περιπτώσεις εξυπηρέτησης (...) όπως αυτή με τους Ρομά που δήλωσαν σε μια ημέρα εφτά παιδιά. Όχι ότι με εκπλήσσει με όσα είχα δει, αλλά με θυμώνει διότι υπέστημεν ρατσισμό οι αυτόχθονες πληθυσμοί άνευ λόγου και αιτίας, ενώ η κάμηλος διήλθεν με μεγάλη άνεση την τρύπα της βελόνας. Ο ρατσισμός, ο σαδισμός, η αβελτηρία, τα λάθη, η αδιαφορία, η άγνοια βασιλεύουν. Και έχω να πω, αν δεν έχει αλλάξει τώρα με τις κινητικότητες, θερμά συγχαρητήρια στον διευθυντή των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων που κάνει τη δουλειά των άχρηστων υπαλλήλων του. Μόνος του διεκπεραιώνει τις περιπτώσεις που δεν έχουν απάντηση, όχι λόγω πολυπλοκότητας, αλλά άγνοιας κλπ., κλπ., μην τα ξαναλέω. Ουρά στο γραφείο του και ο άνθρωπος με υπομονή και ευγένεια επιλύει τα προβλήματα. Αίσχος!!!
Θυμάμαι να τρέμει κόσμος στην ουρά, "ωχ! πάλι σ' αυτόν; άντε τι με περιμένει, θα ξανάρθω σίγουρα..." Στην αρχή δεν καταλάβαινα, μετά έμαθα κι εγώ. Μέχρι φωτοτυπία μόνη μου έβγαλα για πιο γρήγορα τις παλιότερες καλές μέρες. Σιχτίρ τα ξαναθυμήθηκα, και είναι εξόχως τραυματικά. Σιχτίρ για κράτος. Τόσο χάλια, που όταν στο προνήπιο ζήτησαν πιστοποιητικό απ' το Δήμο, είπα δεν πάω, θα σας φέρω ό,τι έχω, και με κοίταζαν. Λέω, δεν το ξαναπερνάω, ούτε γαμοσταβρίδια, ούτε χαμόγελο σατανικό πίσω απ' το γκισέ, "έβρισες κιόλας, θα ξανάρθεις οπωσδήποτε εσύ." (γκνια γκνια γκνια @^*σιχτίρ#*^@γμτ!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: