Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

MAMA MOY!

Παορυσιαστής: 40 λέξεις.
Καλεσμένος: 50 λέξεις.
Αν αφαιρέσεις μαμ, κακά, νάνι, τσίσα, κοκό, τι μένει; Κανιά 30ριά και βγάνε.

Μ' αυτό το βαρύ πυροβολικό σε συντακτικό, γραμματική, και λεξιλογικό πλούτο, προσπαθεί η παρέα να αναλύσει:
α. γιατί κάηκε η Αθήνα
β. τα σκέδια του καλεσμένου για το χειμώνα/άνοιξη/καλοκαίρι και βάνε
γ. αν τον παίρνει, τον δίνει, και γενικώς
δ. αν θα γίνουν εκλογές
ε. αν θα κάνει γυμνή φωτογράφηση
στ. αν τον/την ζητάνε στο εξωτερικό για καριέρα ανάλογη με της Απόλυτης και του Σάκη
ζ. αν τον πήρε, τον έδωσε τελυταία, με ποιόν/ά και γιατί
η. για το χαβά της π...ς


Οι απαντήξεις του καλεσμένου/ης:

α. εγώ άκουσα -και δεν το λέω τυχαία αυτό- άκουσα ότι...(εδώ αφαιρείται ο ομιλών, περνάει μια μύγα απ' τον εγκέφαλο, πάει προς νερού της, ξαναμπαίνει, κάθεται, συνεχίζει ο καλεσμένος ξαλαφρωμένος αυτή τη φορά)...υπήρχε λέει σχέδιο. Ναι...και νομίζω, έτσι πιστεύω εγώ, δεν ξέρω, ότι αυτά δε γίνονται, πώς να το πω, τυχαία ας πούμε. Μάλλον θα έχουμε εκπλήξεις στο μέλλον. Ναι, είδα κι εγώ το σινεμά εκεί στο εμπορικό...ναι...ήτανε χάλια, παιδιά, χάλια! Ναι, δεν είχα πάει, εγώ βλέπω συνήθως μούλτιπλεξ, δεν έχω και χρόνο να πάω σινεμά, αλλά...(αφαιρέθηκε για τα καλά, βαρεθήκανε κι οι μύγες και τον αφήσανε με καμένες φλάτζες).
β. Θα παίξω/τραγουδήσω με κάποιο σχήμα, ακόμα είναι μυστικό, ίσως με κάποιο απ' τα παιδιά της τωρινής δουλειάς, που περνάμε τέλεια, τέλεια, και έμαθα πολλά απ' αυτή τη συνεργασία, και για μένα, χωρίς αστεία ήταν μεγάλο σχολείο να είμαι δίπλα στον κολοσσό Αργύρη Παπακαλαμπόκα.
γ. Εγώ περιμένω ερωτευτώ/ με ενδιαφέρουν τα μάτχια του άλλου, λένε την αλήθχεια/ τώρα βγήκα από μια σχέση (χαχα) κλπ., κλπ.
δ. Τώρα τι να σας πω εγώ ρε παιδιά; Αυτά άλλοι τα κανονίζουνε...(άσε γιατί μπορεί να χάφτω μύγες αλλά όλο και κάποιος πολτιικός μπορεί να εγγυηθεί το μέλλον μου καθότι σαβουρογ... κι όλα τα σκυλιά στην πίστα.)
ε. Δεν έτυχε να μου το προτείνουν ποτέ/ όχι, όχι/ δεν ξέρω, εξαρτάται αν θα 'ταν πχιοτικό......
στ. Το σκέφτομαι...όχι, το σκέφτομαι.../Πολλοί Έλληνες είναι στο Λος Άντζελες...ναι γιατί καλύτεροι είναι οι άλλοι;/ Ναι, είναι το θέμα της γλώσσας, αυτό μας τρώει εμάς (αλλιώς...)/ είναι το λεγόμενο timink...
ζ. Αφού σας είπα ρε παιδιά...
η. Όχι δεν ψωνίζω πια, κάποτε ξόδευα πολλά, τώρα αποταμιεύω,/ ή/ είμαι σκορποχέρω όλα τα τρώω όλα τα κάβω, ναι, είδατε κι εσείς το Dancink wi the starz? Ναι...ναι...πολύ καλοντυμένη...ζζζζζ (κοιμηθήκανε οι μύγες).

2 σχόλια:

Α, μπα? είπε...

Αχ θεέ μου, θέλω να γελάσω και μετά θέλω να τρυπήσω τον εγκέφαλό μου με q-tips
(τέλειο)

natasha hassiotis είπε...

κάτσε δες δυό ωρίτσες, και θα τρυπήσει μόνος του...χοχο