Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011

Greek TV

Τα ζόμπι λένε ειδήσεις

Τα μεσημεριανάδικα σχολιάζουν τις δηλώσεις της Φαίης Σκορδά σχετικά με τον μάγειρα της εκπομπής της, με δέος

Ενώ η Όπρα γίνεται σιγά-σιγά αντικείμενο σάτιρας, η εγχώρια μιμητής της συνεχίζει τη σκουπιδολογία μετά συναισθημάτων ακάθεκτη, ωσάν να ανακάλυψε τον τροχό

Αν έλειπαν μια-δυό ξένες σειρές, θα ήταν για πέταμα στο σύνολό της

Τα σήριαλ δε βλέπονται -τόσο κακές μιμήσεις αμερικάνικου δράματος και σίτκομ ούτε στον εχθρό τους

Τα πολιτιστικά ελάχιστα και για πέταμα -ρίγη στις ανταποκρίσεις του Μεγάρου και ανακύκλωση των δελτίων Τύπου των εταιριών, δεδομένου ότι οι συντάκτες του καλλιτεχνικού σε όλα τα μέσα είναι πλέον αγράμματοι, επηρμένοι αντιγραφείς του κώλου

Πεντακόσιες εκπομπές μαγειρικής σε ένα O.D. γεύσεων. Κάθε κανάλι έχει οπωσδήποτε δύο τέτοιες αηδίες. Σιχτιριασμένοι τηλεμάγειροι, πήξαμε στον Ρατατούη!

2 σχόλια:

stella είπε...

ποτε ερχεσαι στη θεσσαλονικη κουκλα?
στειλε μειλ

highvoltagepress είπε...

λέω τον άλλο μήνα, εννοείται ότι θα ειδοποιήσω! με τσάκισε το κρύωμα, έχω χαλάσει τόνους χαρτομάντηλα, έχω πιεί ό,τι τσάϊ έχει βγάλει η Κίνα προσφάτως, έχω φάει τόσο μέλι που το βλέπω και αναγουλιάζω, και είμαι ακόμα χάλια. εξ ού και δεν έχω κουνήσει καθόλου. φιλιά