Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ (A TIP FOR U DEAR CITIZENS)

Ελεεινοί συνταξιούχοι, που λυσσάτε γιατί δεν σας φτάνουν τα 300 ευρώ, ιδού που ήγγικεν η ώρα των εκλογών, και σας κόψανε ένα επίδομα για τα τσιγάρα σας, (να καπνίζετε μέχρι να σας βγει η ψυχή λεχρίτες), ή για να τσοντάρετε στη μηνιαία δόση στην τράπεζα που σέρνουν τα παιδιά σας.
Πολίτες σιχτιριασμένοι που δε λέτε να ψοφήσετε να ησυχάσει ο τόπος από 'σας, πάτε να ψηφίσετε αυτούς που σας δώσανε φιλοδώρημα επειδή ανεχόσαστε αγόγγυστα τη φτώχεια σας και την εξαθλίωσή σας.

Και τώρα τα νέα από το μέτωπο (μέρες που είναι):

Τα μαντάτα μου λένε, ότι η Πελοπόννησος ρίχνει αυγά και ντομάτες σε υποψήφιους που περιφέρουν τα χορτασμένα τομάρια τους ψαρεύοντας ψήφους.
Επίσης, η φρασεολογία στις λαϊκές αγορές ένθα κάνω τα ψώνια μου, είναι το λιγότερο ταπεινωτική και υβριστική για κάτι κυβερνητικούς.

Ένας ιδιοκτήτης καφετέριας στο Μοναστηράκι κρύφτηκε μόλις είδε τον Σγουρό και τους γελοιοδέστατους παρατρεχάμενους να έρχονται και να φωτογραφίζονται. Από τους θαμώνες δε, ουδείς πήγε να χαιρετήσει, απεναντίας, στο τσακ ήτανε να του πούνε κανά "γαλλικό".

4 σχόλια:

mahler76 είπε...

να την δώ την αγανάκτηση να εκφράζεται και με την ψήφο όμως. τα μπινελίκια στον δρόμο δεν φτάνουν.

highvoltagepress είπε...

αυτό λέω κι εγώ. η ψήφος πρέπει να τους μαυρίσει.

stella είπε...

η διακαναλικη τον μαρανε τον ΓΑΠ
θα πει τι δηλαδη?
--- με ειπε η μαμα να κανω αυτο κι αυτο?

σαν δεν ντρεπονται τα κοπροσκυλα και μου στελνουν και χαρτουρα σπιτι
αλλα θελω να κανει κανεις το λαθος και να μου κουβαληθει ,να δεις τρελλες μπατσες...

highvoltagepress είπε...

στέλλα, προ ημερών, με πήρε ένας μαλάκας εκ μέρους κάποιας πολιτευόμενης. και άρχισε να λέει να την ψηφίσετε γιατί έχει κάνει αυτό κι εκείνο. άρχισα κι εγώ να τον ρωτάω: δηλαδή, και τι εννοείτε, και ότι το τάδε που μου είπε δεν το θεωρώ σοβαρό. Από μέσα έβραζε, τα δε έργα και ημέρες της υποψήφιας, ήταν ότι είχε κόψει κορδέλλες παρέα με κάτι τράγους στον Πειραιά, και τέλος έκλεισε άρον-άρον ο ξεφτίλας.
Να ξέρουν ότι έχουν ημερομηνία λήξης, αυτό είναι το σημαντικό στις εκλογές (ιδίως αυτές). Ότι δε μένει ακνένας 20 χρόνια, ούτε κάν οκτώ. Μπορεί στα δυό χρονάκια να πάει να αποστρατευτεί.
Εντωμεταξύ, πέφτει πολύ γιαούρτωμα και ντομάτα, και μπράβο.