Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

My Translations









5 σχόλια:

mahler76 είπε...

έτσι μπράβο!!! να ξέρουμε ρε κοριτσάρα.

mahler76 είπε...

aaaaaa ειναι μικρές τελικά οι φωτό δεν βλέπω τους περισσότερους τίτλους. Καλά φαντάζομαι η Tanila δεν βλέπει καν το μπλόγκ πάλι κάλά είμαι χοχοχο

natasha hassiotis είπε...

mahler@ καλέ μου, ευτυχία: μια ιστορία (από τα καλύτερα που έπεσαν στα χέρια μου, κι ο συγγραφέας πανάθεμά τον, νέος, ωραίος, πλούσιος και διάσημος, Ντάριν Μακ Μάχον)).
Η λογική της τρομοκρατίας (Μισέλ Μπουνάν). Maus (Σπήγκελμαν), Μεταμόρφωση (Κούπερ), Είμαι ο Οζζυ (καλά δνε το συζητώ), Η βιομηχανία του σεξ και του τηγανητού ψαριού (Εμ. Πιερά), Βουστροφηδόν και άλλα Γραπτά (Γκρέγκορυ Μαρκόπυολος-life changing experience), Ημερολογιακά Τετράδια (Βασλάβ Νιζίνσκυ, το πλήρες κείμενο), και προγράμματα για το Temenos, το φεστιβάλ (τι λέξη!) προβολής ταινιών τυο Μαρκόπουλος.
Υπάρχουν κι άλλα δύο αλλά δεν έχουν εκδοθεί ακόμη.

Fight Back είπε...

ενταξει θα παω να τα αγορασω ολα

natasha hassiotis είπε...

Αααα, βρε καλώς τον, κι έλεγα μωρέ τι να γλυκοπικρογίνεται ο ψυχοπαθής φίλος μου;
ΚΑΙ να τα αγοράσεις, ΚΑΙ να τα μάθεις απόξω. Άντε μη βάλω έκτακτη εξεταστική εδώ μέσα...!