Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ

Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται ρατσιστική η κατάργηση της μπούρκας, των τσαντόρ και των κάθε είδους μεσαιωνικών καταλοίπων που στοιχειώνουν την ησυχία μας στους δρόμους της Αθήνας και των Ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων.
Πρέπει να φοβόμαστε ότι αν κάποιοι φανατικοί έρθουν στην εξουσία με κάποιο τρόπο θα μας κλείσουν μέσα, θα μας απαγορεύσουν τη μόρφωση, θα μας περικόψουν ή πετσοκόψουν τις ελευθερίες και την αξιοπρέπεια και θα μας μαντηλοφορέσουν για να μην προκαλούμε τον πειρασμό στους αρσενικούς μικρομοριακούς;
Θα μας παντρεύονται δέκα-δέκα και θα μας δέρνουν έτσι και φέρνουμε αντίρρηση;
Δε θέλω να ξέρω πώς λέγονται τα διάφορα κωλομάντηλα που φοράνε οι γυναίκες. Δε με νοιάζει αν μπερδεύω το τσαντόρ με τη μπούρκα, είναι σύνεργα βασανισμού, ντροπής και καταπίεσης. Το ίδιο δεν μ' ενδιαφέρει αν το Μεσαίωνα το τάδε σύνεργο βασανισμού λεγόταν "σφίχτης" ή "φούρκα" ή όπως αλλιώς.
Έχει πήξει η παιδική χαρά από μαντηλο-μπουρκοφορεμένες και συζύγους άνετους με σορτσάκια. Σιχαίνομαι να τα βλέπω. Δεν με ενοχλεί φυσικά το διαφορετικό δόγμα, εννοείται, με ενοχλεί η σημειολογία της γυναικείας καταπίεσης. Τόσο αρχαϊκή, τόσο "πρωτόγονη": τα κοριτσάκια στην αρχή της εφηβείας με το τάδε μαντήλι, οι παντρεμένες αλλιώς κ.ο.κ.
Οι άντρες όλων των ηλικιών άνετοι: παντόφλα Πέγκασους μπομπάτη, μαλλί μόδα "τριχωτός γητευτής", βερμούδα, πατατάκια και αναψυκτικό.
Πριν καιρό, είχα γράψει σχετικά, είχα φιλοξενήσει για ντερλίκωμα κάτι Γάλλους, και για κακή τους τύχη τους μαγείρεψα. Δεν σας είπα ότι τσακωθήκαμε κιόλας διότι η μαντάμ ήταν δικηγόρος και την είχαν μαράνει τα ανθρώπινα δικαιώματα και ο σεβασμός των παραδόσεων, οπότε λύσσαξε με την ελευθερία να φοράει η καθεμιά ελεύθερα μπούρκα στις δυτικές χώρες. Τελοσπάντων, εκείνο το βράδυ ήταν καταστροφή κι από φαί κι από συζήτηση. Ελπίζω με τον καινούργιο νόμο που πέρασε τώρα στη Γαλλία, η εν λόγω μανταμίτσα να έχει βγάλει σπυριά. Το αυτό και οι ομοϊδεάτες της.

6 σχόλια:

Z. είπε...

Μα δεν φαντάζεσαι (ίσως) πόσο συμφωνώ με όλα όσα γράφεις!
Με αυτούς όλους τους τριτοκοσμικούς επιβήτορες, που σέρνουν το "ζώον" δίπλα τους με τους απογόνους τους!
Εμένα με ενοχλεί και το δόγμα...Και προπάντων που θα τους κάνουμε τζαμί (εν μέσω χρεωκοπίας, το μόνο έργο που προγραμματίζεται πανεθνικά)στο βόθρο των δυτικών προαστίων...Γιατί δεν το φτιάχνουν στην Εκάλη και να το πληρώσουν οι ίδιοι. Που ακούστηκε εγώ, που μη γουστάροντας, φορολογούμαι για τους τράγους της Ορθόδοξης εκκλησίας, τώρα θα φορολογηθώ και για μουσουλμάνικα φανατισμένα αποβράσματατα!!!
Αϊ! να χαθούν όλοι!

natasha hassiotis είπε...

τσακώθηκα στην παιδική χαρά, γιατί η κόρη μου είπε για μια μαντηλοφορεμένη, αυθόρμητα το παιδάκι, "η κυρία φοράει καπελάκι". Και πετάχτηκε μια ταγάρω και είπε, "η κυρία φοράει ένα πανέμορφο μαντήλι."
ε...μου ήρθε να την πλακώσω στις γρήγορες τη μουλάρα. που είχε αφήσει και το κωλόπαιδό της να αλωνίζει και να αρπάζει τα πράγματα των άλλων παιδιών σε γαϊδουρινό στυλάκι.
υ.γ. καλή μου, γίνεται και "μαιζόν ντε λα ντανς" (σπίτι του χορού) στη καλαμάτα, το άλλο πανεθνικό έξοδο και αίσχος. αντί να πάει κανάς ορκωτός λογιστής πακέτο εκεί κάτω, φτιάχνουμε κι άλλα προικιά σε αποτυχημένους.

xαίρομαι που συμφωνείς, να μην αισθάνομαι και μόνη ρε παιδί μου...χχχ

Z. είπε...

Το "μαιζόν..." μας μάρανε! Ενώ η μόνη πολιτιστική μας ανησυχία είναι η Τ(σ)ούλα και πως το κάνει.

Α! όλα κι όλα, η ταγάρω είναι της αντιαυταρχικής αγωγής, και πως θα βάζει μπόμπες αύριο μεθαύριο ο κανακάρης της, άμα δεν είναι τραμπουκόφατσα από μικρό...

κίσσες

natasha hassiotis είπε...

σαν αν την έχεις δει την ταγάρω...φτυστή παιδάκι μου την περιγράφεις!
για τα μαιζόν τι να πω, με πιάνει λύπη που δεν μπορεί να βάλει κανένας χέρι και να καθαρίσει σε μια Ελλαδίτσα την κόπρο του Αυγείου. εδώ κοτζάμ Ντραγκέτα καθαρίσανε στη γείτονα...

mahler76 είπε...

χμ, νομίζεις όμως πως η απαγόρευση θα ωθήσει τις γυναίκες στο να βγάλουν τις μπούργκες ή απλά θα δώσει ένα κίνητρο στους άντρες αφέντες να τις κλείσουν μέσα στο σπίτι μια και καλή? Φοβάμαι πως πως μέσω απαγορεύσεων το θέμα δεν λύνεται. Καλή σου μέραααα

natasha hassiotis είπε...

Νομίζω ότι πρέπει να υπάρξει ένα θεσμικό πλαίσιο που να προστατεύει τις δυτικές κοινωνίες από την εφόρμηση της μπούρκας.
Υπάρχει πάντοτε το κακό παράδειγμα του Yol (της ταινίας του Γκιουνέϊ για το πώς φέρονται στις γυναίκες), και οι καθυστερημένες οικογένειες που σκοτώνουν τις κόρες κ.ο.κ.
Όμως είναι σοκαριστικό το τι μπούρκα κάνει βόλτα στον εθνικό κήπο, και το απεχθάνομαι, και θέλω ο νόμος -έστω υποκριτικά- να ταχθεί στο πλευρό της ελευθερίας.

από κει και πέρα, όποια θέλει να τρώει φάπα, ας κάνει όπως καταλαβαίνει. υπάρχουν πάντα παραδείγματα εξεγερμένων που εκαναν το αδύνατον για την εξιοπρέπεια και την ελευθερία τους.