Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010

ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΥΡΙΑ, ΧΟΝΤΡΗ ΚΥΡΙΑ!!!

Δεν είμαι φαν του Γκρηκ Άϊντολ, αλλά έχω μια περιέργεια για τις νεκραναστάσεις καθώς μου αρέσει και η καλή λογοτεχνία του φανταστικού.
Ποιός Έντγκαρ Άλλαν Πόε...; Εδώ η Έντγκαρ Άλλαν Χαμηλή και Πόα ήρθε να ταράξει τον ύπνο μου. Εννοώ την "Ρούλα", που έγινε η αποενοχοποιημένη χοντρή σωσίας της Βίκυς Παγιατάκη.
Επίσης, έχω ένα ρατσισμό: μου κακοφαίνεται να υπάρχει "εθνικό σύμβολο" (α ρε ΔΝΤ που μας χρειάζεται!) που λέγεται Ρούλα, είναι λαϊκά παχουλό, και ξανθό βαμένο. Το ίνδαλμα της νεόπλουτης, πνευματικά και ηθικά χρεωκοπημένης Ελλάδας, με ενοχλεί που ξαναβγαίνει απ' το χρονοντούλαπο, σε μια ηλικία που αν δεν είσαι έστω μια σύζυγος Όζι Όζμπορν, πρέπει να κάθεσαι να πλέκεις την ήσυχη κάλτσα της συνταξιοδότησης και να μην ξαναπαίρνεις τα σοκκάκια της τηλεθέασης, στο κλαρί με τις πιτσιρίκες. Ντροπή και όνειδος μεγαλομαντάμ.
Σιχάθηκα, και δνε είχα κάν τον οίκτο για τους γηραιούς που τα παλτά τους μυρίζουν καμφορά καθώς τα κρατάνε κλεισμένα καιρό στις ντουλάπες, αφενός να μη χαλάσουν αφού τα χρόνια πέρασαν και δεν αναμένεται μεγάλη κοινωνική ζωή που να δικαιολογεί περιττά -πλέον- έξοδα, και αφετέρου επειδή οι έξοδοι έχουν ήδη μειωθεί...

Στην άκρη κυρία, χοντρή κυρία, ο κόσμος σας βλέπει ως αξιοπερίεργο προϊόν, το τέραν και το κήτον που λένε...

3 σχόλια:

Z. είπε...

Έχω και εγώ μιαν άλλη περιέργεια: Πού ήταν η νεκραναστημένη τόοοοοσο καιρό; Και...
Πώς ζούσαν οι θαυμαστές της άνευ της;

Τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε τους αντιλαμβανόμαστε
και από την κατρακύλα της ήδη σκουπιδιάρας τουβούλας.
Ευθέως ανάλογα τα μεγέθη!

mahler76 είπε...

το μόνο που της λείπει είναι να αφήσει μούσια και να πάει να δουλέψει σε τσίρκο. Το ακόμα πιο θλιβερό πάντως ήταν πως ακόμη κι αυτό το τίποτα είναι καλύτερο από κάθε άλλη παρουσιάστρια που έχω δεί στην Ελληνική τ.v.

highvoltagepress είπε...

z@ συμφωνώ, είναι θλιβερό, η τιβί είναι θλιβερή περισσότερο από ποτέ. οι άνθρωποι αυτοί έχουν ευθύνη. Καμιά φορά στο γυμναστήριο το μεσημέρι, κοιτάζω για δευτερόλεπτα, χωρίς φωνή, κανένα μεσημεριανάδικο, και σιχαίνομαι. Είναι εντωμεταξύ, πρωί-βράδυ, ειδήσεις ή κωλάδικα, όλες ΙΔΙΕΣ! Ξανθιές με μπούκλες ή ίσιο κατσόμαλλο, ίδια πλαστικές, τραβηγμένες ή νεότερες, τσουλέ, λένε τα ίδια. Φρίκη.

μάλερ@ το ρουλάκι έχει μια άνεση στην τιβί, αλίμονο στην ηλικία της, αλλά είναι τόσο μπερλουσκονο-φιγούρα που εμένα τουλάχιστον, με πιάνει ξερατό. Από κάτι άλλες δεν το συζητώ, είναι καλύτερη.