Κυριακή, 14 Μαρτίου 2010

ΣΑΛΩΜΗ 17 (XVII)

Ιωάννης
Δοκίμασε ποδήλατο
Όπως κάνει ο ΓΑΠ,
Έκανες και σουηδική
Και κανένα πους-απ;

Σαλώμη
Μα όλα τα δοκίμασα,
Και δίαιτες και πείνα,
Αλλά τα βράδια πήγαινα
Να φάω στην κουζίνα.

Νομίζω πως ευθύνεται
H κακή ψυχολογία,
Οι απαιτήσεις είν’ πολλές
Για μια σωστή κυρία...

Ιωάννης
Δοκίμασε και βότανα,
Να φας μονάχα χόρτα,
Γιατί εσύ κατάντησες,
Να μην περνάς την πόρτα...

Σαλώμη
Ναι, είπα, τα δοκίμασα,
Και άλλο μη μιλάς,
Είπαμε τα δοκίμασα,
Και πια μη μου κολλάς!

Ιωάννης
Εγώ είμαι της υγιεινής
Διατροφής, να ξέρεις,
Πρέπει το μεταβολισμό
Εσύ να συνεφέρεις.

Σαλώμη (ρετσιτατίβο-σε ύφος εξομολόγησης, θορυβημένη, αγριεμένη)
Δεν το πιστεύω!
Βαρετό κι ανούσιο τον βρίσκω,
Δεν θέλω να τον ασπαστώ
Πια, κάτω απ’ τον ιβίσκο!

Να σου πω...

Ιωάννης
Σκέφτομαι μια δίαιτα
Για σένανε να φτιάξω

Σαλώμη
Ναι, κοίτα, εγώ χωρίς
Εσένα να τρομάξω...

Ιωάννης
Θα έχει βότανα πολλά,
Νερό, γυμναστική,
Να τρέχεις στον περίβολο
Σε βάζω την αυγή...

Σαλώμη (στον εαυτό της)
Τι λύσσαξε καλέ αυτός...

Ιωάννης
Νομίζω ότι αν πλυθείς
Με κρύο νερό και φύκια...

Σαλώμη
Στομάχια έχω και κοιλιές,
Δεν έβγαλα μπιμπίκια...

Ιωάννης
Θα έλεγα στη θάλασσα
Να έκανες μπανάρα...

Σαλώμη
Μα πώς την ξεφορτώνονται
ετούτη την ψωνάρα;

Ιωάννης
Θα κάνεις και κοιλιακούς,
Και βάρη για τα μπράτσα,
Να μην ομοιάζεις πια εσύ
με λαϊκή κυράτσα.

Σαλώμη
Είναι ψωνάρα, δείτε τον,
Και μοιάζει σαν την Πρίνου
Σιγά μην πάω να πλυθώ
με δύο αυγά κυπρίνου...

Παλάβωσες παιδάκι μου;

Ιωάννης
Θέλω να δυναμώσεις,
Το μυϊκό σου σύστημα
Μην ξαναχαλαρώσεις.

Σαλώμη
Φρουροί! Ελάτε πάρτε τον,
Με έχει εκνευρίσει,
Θα φάω από το άγχος μου
Γιατί μ’ έχει τσακίσει.

Αν συνεχίσεις να μιλάς
Για δίαιτες και κάλλη,
Θα φάω πολύ, που βερεσέ
Θα βάλω στον μπακάλη!

Ιωάννης
Το βλέπω τώρα καθαρά,
Εδώ υπήρχε αιτία
Που βρέθηκα στο δρόμο σου
Αγαπητή κυρία!

Σαλώμη
Σκλάβοι! Φρουροί! αρπάξτε τον
Και κλείστε του το στόμα,
Δεν τον αντέχω να μιλά
Επί πολύ ακόμα.

Θα μου ‘ρθει μέγας ντουβρουτζάς,
Θε να λιποθυμήσω...
Και να σκεφτείς πως ήθελα,
Αυτόν να τον γ...σω...!

Μα πάει πια τρελάθηκα;
Μυαλό δεν έχω βάλει;
Δεν τα ‘φτιαχνα καλύτερα
Με μεγαλομπακάλη;

Εφοπλιστή, βιομήχανο,
Άντε και εργολάβο,
Να είχα χίλια-δυό καλά
Φαί να καταλάβω!

Κι έμπορο όπλων έπαιρνα,
Δεν είν’ ιδέα κακή,
Στον κήπο μας θα έκανα
Εγώ σκοποβολή.

Ακούω λίγο την αυγή
Πουλάκια να λαλούνε,
Τον ύπνο διακόπτουνε,
Κι εμένα μ’ ενοχλούνε!

Τον έμπορο αν έπαιρνα,
Θα είχα ένα ούζι,
Ζωσμένη θα χωνόμουνα
Το βράδυ στο τζακούζι.

Κι όσο για τ’ άθλια πουλιά,
Μικρό αεροβόλο,
Μονάχα θα χρειάζονταν
Και μπουμ! σκάγια στον κώλο.

Ιωάννης
Λοιπόν, για κοίταξε εδώ,
Σου έφτιαξα ρουτίνα,
Θα την ακολουθείς πιστά,
Και τέρμα η κουζίνα.

Σαλώμη (στο κοινό με κίνηση μοιρολογίστρας, χτυπάει παλάμες πάνω απ’ το κεφάλι)
Αμάν, αυτός παλάβωσε,
Καλά πια δεν τον κάνω,
Μια ώρα εγώ αρχύτερα
Θέλω να τον πεθάνω.

Περσόνα τρέϊνερ εγώ,
Αν ήθελα θα είχα
Ψηλό, μεγάλο παιδαρά,
Και όχι αυτόν τον τρίχα!

(συνεχίζεται)

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

ααααα αυτό είναι αλήθεια. τι να σου πεί για δίαιτα ετούτος ο μπιχλιάρης χαχαχαχα

highvoltagepress είπε...

ξέρεις εσύ αφρατούκο μου...καλέ απάνω σου είναι γραμμένο -μη σου πω και κυριολεκτικά (χωράει).
παιδί μου εσύ!