Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

ΣΑΛΩMH VIII

Σαλώμη
(μουρμουρίζει κάποιο σκοπό και κουνιέται, κάτι σε ραπ. Σιγοτραγουδάει)
Βασίλισσα είμαι του χορού
Για σκέψου το λιγάκι,
Θα βγω να κάνω το στριπτίζ,
Να δείξω κωλαράκι.

Ντουπ ντι ντουπ ντι
Ντουπ ντουπ ντουπ

Ηρωδιάδα
Κόρη μου, πάλι χαζοτρώς,
Παλιοσοκολατάκια,
Πώς θα τα διώξεις άμεσα
Ετούτα τα παχάκια;

Σαλώμη
Ωχού, ρε μάνα άσε με,
Και φέρ’ τις σοκολάτες,
Μη μου τη σπας τώρα κι εσύ,
Θα φάω και πατάτες.

Ηρωδιάδα
Παλάβωσες; Πριν το χορό,
Για σκέψου το λιγάκι,
Κρατήσου τώρα, και μετά
Φάε και σαλαμάκι.

Άκου εδώ παιδάκι μου,
Σε κανά-δυό βδομάδες,
Όταν τελειώσουν οι χοροί,
Κερνάω εγώ ντολμάδες.

Σαλώμη (δυσαρεστημένη αλλά υπακούει)
Καλά, για τελευταία φορά,
Θα κάνεις το δικό σου,
Και μες στην πείνα το κρατάς,
Ετούτο το μωρό σου.

Λέγε τώρα τι κάνουμε,
Τι πρόκειται να βάλω,
Να είμαι εντυπωσιακή
Πριν όλα να τα βγάλω...

Ηρωδιάδα
Δε θα τα βγάλεις βρε κουτή,
Θα δίνεις υποσχέσεις,
Που θα αθετήσεις φυσικά,
Δε πα’ και να τις χέσεις;

(Η Σαλώμη πλησιάζει με ενδιαφέρον. Κλασική σκηνή συνωμοσίας, κοιτάνε αγκαλιασμένες με βλέμμα ονειροπόλο και κακό).

Ηρωδιάδα
Άκου παιδάκι μου καλά,
Και μη μου τα μπερδέψεις,
Μόλις τον φέρεις στο αμήν,
Και μόλις τον μαγέψεις...

Σαλώμη
Ποιόν; Ποιόν; Ποιόν;

Ηρωδιάδα
Καλέ είσαι ντιπ ηλίθια;
Τον έρημο Ηρώδη,
Αυτόνα θα τυλίξουμε,
Το πάνχοντρο το βόδι.

Σαλώμη (που κατάλαβε)
Αααααα, το ‘πιασα...

Ηρωδιάδα (κοιτώντας την με αμφιβολία)
...Θα σταματήσεις το χορό
Και χάρη θα ζητήσεις,
Αλλιώς το βλάκα βασιλιά,
Εσύ δεν θα γ....σεις.

Σαλώμη έξαλλη, δείχνοντας τον εαυτό της αναπηδώντας
Τι εννοείς, εγώ θα τον...; Γκλιααχ!!!

Ηρωδιάδα
Όχι βρε χαζό, λέμε τώρα...

(συνεχίζει)
Αυτός θα αναρωτηθεί
Τι τάχα να θελήσεις,
Ασήμια και μαλάματα;
Τότε θε να μιλήσεις.

Τον Ιωάννη θα του πεις,
Πως θέλεις για ρεγάλο,
Γιατί συχνά κυκλοφορεί
Πως το έχει μεγάλο...

Σαλώμη
Δεν μ’ ενδιαφέρει, κράτα το,
Δεν πάω με τον χάλια,
Δεν πα’ να είν’ τεράστιο,
Και να ‘χει δυό κεφάλια;

Ηρωδιάδα (με απορία)
Αν είχε δυό, καλύτερα
Αλλά έχει μόνο ένα,
Μα μη σε μοιάζουνε αυτά
Κορούλα μου εσένα.

Σαλώμη
Με νοιάζει!
γιατί άξαφνα να πάω με το Γιάννη
(στο κοινό) Μ’ αυτήνε τι την έπιασε
και πάει να με τρελάνει;

Τόσο καιρό εις τα δεσμά
Άπλυτος θα ‘ναι ο τύπος,
Φαντάζομαι θα τρέχει δα,
Από παντού ο ρύπος.

Και τότε πώς θα κάνω σεξ
Θα μου ‘ρθει αναγούλα,
Θα πρέπει εις την κεφαλή,
Να βάλω μια σακκούλα...

Ηρωδιάδα
Άει γειά σου!
Στο περίπου...

Καλή μου, μα τι νόμισες;
Για σεξ εγώ μιλούσα;
Για την κεφάλα την απλή
Όλα τα αναφωνούσα,

Που είναι ομιλητική
Και μέρα-νύχτα βρίζει,
Και με πολλά κοσμητικά
Εμένα με στολίζει!

Θα του την κόψω όμως εγώ...
Θα πεις στο βασιλέα,
Πως θες στο πιάτο να τη δεις,
Με περικεφαλαία.

Σαλώμη (με φρίκη)
Όχι! Δεν μπορώ!
Τι με βάζεις να κάνω;
Προφήτη...; –μα τρελάθηκες;-
Με βάζεις να ξεκάνω;

Ηρωδιάδα
Δεν είναι δα και δύσκολο
Θέλουμε μια πιατέλα,
Έχουμε μέσα στο σερβάν,
της θειας-Μπακατέλλα.

Επάργυρη και σκαλιστή,
Πάνω σε σεμεδάκι,
Θα ‘ναι πολύ αρχοντική,
Σαλώμη, Σαλωμάκι.

Λοιπόν, άκου το σχέδιο
Και μάθε το απ’ έξω,
Μη μου τα κάνεις μούσκεμα,
Γιατί θα σου τις βρέξω:

Χορεύεις, ρίχνεις πέπλα εφτά,
Λεπτά, χαριτωμένα,
Κι όταν σου πει τι δώρο θες,
Τότε κοιτάς εμένα.

Εγώ σου κάνω νόημα
Να πεις «τον Ιωάννη»,
Γιατί με τη βρωμόγλωσσα
Μας έχει πια τρελάνει.

Αυτός θα έχει υποσχεθεί
Πως ό,τι θες θα δώσει,
Το λόγο το βασιλικό,
Ποτέ δε θα προδώσει.

Κι αν προσπαθήσει να σου πει
Μήπως αλλάξεις γνώμη,
Θα πεις «α, μου το υποσχέθηκες,
Δε γίνεται, συγγνώμη»!

Τα άλλα άσ’ τα επάνω μου,
Το δήμιο θα στείλω,
Και διά παντός τον άτιμο,
Εγώ θα ξαποστείλω.

(συνεχίζεται)

9 σχόλια:

Monos,Ksenos,Fititis είπε...

μάλιστα.....

Ιθάκη-man είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Είναι κορυφαία παραγωγή!

natasha hassiotis είπε...

monos ksenos foititis γιατί πιδί μ'; διαφωνείς με το σενάριο;

Ιθάκη-μαν και πού να δεις παρακάτω τι γίνεται. και πού να δεις τον μάλερ πρωταγωνιστή, που το ενέπνευσε.

Ιθάκη-man είπε...

Τι ο Mahler πρωταγωνιστής; Δεν μου είπες ότι θα 'ναι σάτιρα να το ξέρω! :p

natasha hassiotis είπε...

ιθάκη-μαν, θα είναι αβάν-γκαρντ τραγωδία. ορίστε μας!

mahler76 είπε...

@Ιθάκη-man
γιατί μαρή κυπρία έχεις πρόβλημα με την διανομή?χαχαχαχαχα

@highvoltagepress
αχ δεν υπάρχει αυτό που διαβάζω χοχοχοχο

Άσχετο, άλλα είναι η ιδέα μου ή από τους αναγνώστες σου μόνο εγώ θυμάμαι τι είναι το σερβάν? χαχαχαχαχαχα

natasha hassiotis είπε...

ο ιθάκη-μαν θα με βοηθήσει στο κάστινγκ της κομπαρσαρίας (ψηλοί, λαδωμένοι, μπρατσαράδες κλπ.) Ελπίζω να δεχτεί, γιατί είναι και βαρετή δουλειά.

μάλερ@ να δεις τι θα σου κάνω μέχρι το τέλος. θα ξεχάσεις όσα ήξερες για τη Σαλώμη χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

υ.γ. θυμάται η τανίλα. τότε επί εποχής της ανακαλύφθηκαν, μαζί με την Αμερική. τιμής ένεκεν στις γριές το 'βαλα. μη σου πω ότι θα τη βάλω να παίξει ηρωδιάδα (δεύτερο καστ).
υ.γ.1 άλλες γριές έχουμε;
ο φάιτμπακ λες να δεχτεί να παίξει Ιωάννη;

mahler76 είπε...

A ναι η Tanila!!!

άλλη διάσημη γραία είναι ο another george!!!
http://anothergeorge.blogspot.com

μιλάμε για πολλά μποφόρ οστεοπόρωση χαχαχαχαχα

natasha hassiotis είπε...

ωραία, πάει γκαραντί για το ρόλο, πρώτο καστ.