Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΓΟΥΛΑ

Άκου τώρα με τι απορία μπορεί να ξυπνήσει ο άνθρωπος, άμα κάνει το λάθος το πρωί να ανοίξει για λίγο το ραδιόφωνο: μα καλά, ο Γιάννης Μανώλης, άλλη δουλειά δεν έχει απ' το να πεφτοσηκώνεται στους καναπέδες τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών; Αυτός ο αργόσχολος τι το σημαντικό έχει κάνει, εκτός απ' το να φωνάζει στα μικρόφωνα, φτιάχνοντας γνωριμίες, ώστε τον καλούν συμπολιτευόμενοι και αντιπολιτευόμενοι ως βράχο ηθικής και στόμα λέγον την αλήθεια; Κάτω ο Γιάννης Μανώλης! Ελευθερία στα ερτζιανά! Ελευθερία από τους λακεδίσκους που του κάνουν τεμενάδες για να αρχίσει το παραλήρημα και σε δουλειά να βρεθούνε όλοι μαζί. Ελευθερία τώρα από τις συγκινημένες φωνές για τον Γρηγορόπουλο. Δεν υπάρχει ούτε μέτρο, ούτε έρμα πλέον. Ελευθερία απ' την Παπακώστα και τους άλλους τηλε-πολιτικο-μαϊντανούς. Και δε μου λέτε: ο Αρναούτογλου δεν πήρε την κάτω βόλτα απ' τις τηλεφωνικές πλακίτσες που έκανε; Ε, επειδή ακούω ραδιόφωνο τώρα, πήρε τις πλακίτσες και τον βλάχο τον παρουσιαστή τον πώςτονλένε, τον πάτρα, και μετακόμισαν τα τηλεφωνήματα στα ερτζιανά. Ο ρόλος που του αρέσει, είναι προφανώς η γριά βλάχα.

Θα ακούσω κι άλλους σταθιμοί, και θα αναφέρω.

4 σχόλια:

Z. είπε...

Αν μη τι άλλο σου έκανε καλό η γρίπη, ως προς την ενημέρωση.

Η μικρή πως είναι; Ή την έχεις παρκάρει μακριά;

natasha hassiotis είπε...

εγώ κυκλοφορώ κρυφά και ως τουαρέγκ με μάσκα, την παρακολουθώ και τα χεράκια μου έχουν ανοίξει απ' τα οινοπνεύματα...το τι ακούνε τα αυτάκια μου, δε λέγεται. είχα καιρό ν' ακούσω ραδιόφωνο.

mahler76 είπε...

ευτυχώς ακούω Τρίτο.

natasha hassiotis είπε...

εμένα με έπιασε η έρευνα αγοράς. ωραίες ιδέες έχω.