Τρίτη 28 Απριλίου 2009

ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΕΦ ΜΙΛΑΜΕ...!

άκρη αριστερά: το μωβ είναι ένα πλαστικό που το χρησιμοποιείς για βάζα κλπ. που θέλουν πολλή δύναμη να ανοίξουν. Το άσπρο συγκρατεί τον κρόκο του αυγού και η βίδα, πάει στο καλαμπόκι.

δίπλα: βιδούλες σε σχήμα καλαμποκιού για το καλαμπόκι. μίνι-λεμονοστίφτης, ατομικός για το τραπέζι. άσπρο πλαστικό για να μην αδειάζει το περιεχόμενο της κονσέρβας όταν την αναποδογυρίζουμε, και "χτένα" που συγκρατεί το κρεμμύδι όταν το τρίβουμε στον τρίφτη, γιατί βρωμάει και μπορεί και να χτυπήσουμε το ζαχτυλάκι μας.
αριστερά: για το λεμόνι, για το μέλι, για το βούτυρο.

κάτω: για τα φακελλάκια του τσαγιού, για τα κουκουτσάκια του μήλου, για τα κουκουτσάκια του βύσσινου.













8 σχόλια:

Z. είπε...

Μ΄έκανες και γέλασα, καλή μου Νατάσσα.
Τόσα απίθανα γκατζετάκια και να ξέρεις και τί είναι τι! Και εμείς να μη σε πιστεύουμε.
Δεν θα αμφισβητήσω ξανά τα όσα λες...
Εκείνο το καροτόβουρτσο γιατί υπάρχει;
Η χτένα κάνει και για μαλλιά;

natasha hassiotis είπε...

Ζ@, το καροτόβουρτσο, βουρτσίζει τα καρότα οριζόντια και κάθετα, ώστε να μη χρειάζεται να βγάλεις τη φλούδα και να χαθούν οι βιταμίνες. Αμέ; Τη χτένα δε στη συνιστώ, μάλλον για φονική φουρκέτα Kill Bill κάνει.
Όχι, για να μη λέτε δηλαδή ότι υπερβάλλω. (Έχω και μερικά ακόμα, αλλά αυτά είναι τα εντυπωσιακά καμάρια μου, χιχιχι).

mahler76 είπε...

ναι είπαμε τον εξοπλισμό τον έχεις. να τα χρησιμοποιείς ξέρεις?

natasha hassiotis είπε...

εγώ δεν ξέρω; απ' έξω κι ανακατωτά. να φτιάξω κάτι δεν ξέρω. το κατάλαβες αυτό παλιόγατο;;;;!

mahler76 είπε...

νιαααρ πρρρρ ούτε μια κονσέρβα γατοτροφή δεν σε βλέπω να μπορείς να ανοίξεις.

natasha hassiotis είπε...

αυτό το ξέρω βρε! για σένα, το μέγεθος γίγας. λολ

stella είπε...

ναι ναι αλλα δεν εχεις εκεινο που κανει λουκουμααααααααδες!

παντως φιλη ουτε εγω που ειμαι της κουζινας δεν εχω τοσα τσιμπρακαλακια!


ευγε!!

natasha hassiotis είπε...

και πού να φωτογραφήσω αυτό που τσιμπάει την πατάτα να δεις αν έβρασε..!