Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

ΜΑΓΕΙΡΕΨΑ

Κι όπως έλεγα στον μάλερ@ έκαψα το χεράκι μου. Κι εν πάση περιπτώσει, δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι όσοι ξέρω μου λένε ότι δε μαγειρεύω καλά!!!; Εγώ δε βλέπω κανένα πρόβλημα, και το παιδάκι μου επίσης, εκτός από μερικές φορές που μπούκωσε, με κοίταξε κι έβαλε τα κλάματα μέχρι που μπλάβιασε. Αλλά αυτό είναι μωρό, δεν καταλαβαίνει.
Σκέφτομαι ότι θα μπροούσαν να κάνουν χορωδία όσοι μου το 'χουν πει, και να το τραγουδήσουν σε ορατόριο (σύνθεση Μικής). Το αποδίδω σε προκατάληψη και κακότητα, ενδεχομένως και ζήλεια.
Εντάξει, γλυκά δεν ξέρω να φτιάχνω, αλλά φαγητά ξέρω. Όχι σαλάτες (μελιτζανο-πατατο-τυρο κλπ.), αλλά ξέρω φακές, κοκκινιστό μπλουμ, λαχανικά μπριαμοειδή, σούπες έτσι κι έτσι, ψητά εκτός από κοτόπουλο, έμαθα ρεβύθια, κιμά με ρύζι/σπανακόπιττα/μακαρόνια/χωριάτικη, μπιφτέκια σκέτο κρέας, και ψάρι ψητό. Ε δεν είναι και λίγα!
Και έχω όοοολα τα σύνεργα της κουζίνας: ξεκουκουτσωτή μήλων, συγκρατητή κρόκου αυγού, πηρουνάκι για αστακό, στιφτάκι ατομικό για λεμονάκι, βιδούλες για καλαμπόκι, κουτάλες, κουταλάκια, κουταλίτσες, πηρουνάκια, μαχαιράκια, ψαλιδάκια, τροχιστή, συγκρατητή της κονσέρβας άμα αδειάζεις ανάποδα το νερό, φουρκέτα για το κρεμμύδι, βούρτσα για τα μανιτάρια, βούρτσα για τα καρότα, σαπούνι ειδικό για όταν πιάσεις ψάρι, κρεμμύδι, σκορδόπρεσσα, τυροχριτς-χριτς, σίτες, σιτούλες, σιτάκια, λαβίδα για στύψιμο του τεϊοφακελλακίου, σιτάκια για το τσάϊ, και άλλα διάφορα.
Έχει κανείς τόσα άμα δεν ενδιαφέρεται για τη μαγειρική;

6 σχόλια:

stella είπε...

ταβα για πιτες?
για κοκκινιστα?
οχι πες πες


Δεν θελουμε να μας κανεις το τραπεζι σπιτι!

(ξεχναω εγω τι περασαν οι Γαλλοι?)

natasha hassiotis είπε...

κατσίκα

(έχω σετ ταψιά-πυρέξ-αντικολλητικά-για τον ατμό-για κέικ-για κρέμα καραμελέ-για φρουί ζελέ...)

Z. είπε...

Καλά αυτό δεν είναι κουζίνα!!!
Είναι:1)Χειρουργείο. (Οι περισσότερες λέξεις μου είναι άγνωστες.
*Τί θα πει "βιδούλες για καλαμπόκι"; Βιδώνεις τα καλαμπόκια στον τοίχο σπυρί σπυρί ή όλόκληρο το στάχυ;)
2)Υπόγειο με σύνεργα βασανιστηρίων στο --- (βάλτε όποιο μέρος σας αρέσει ή έχετε περάσει από ΄κει, απ΄έξω εννοώ).
3)Παλαιοπωλείο στο Μοναστηράκι.
Όπου διάφοροι άσχετοι τα πιάνουν και ρωτούν αγαθοειδώς, "Τ΄είν΄ τούτ;"

**Συγνώμη που δεν στάθηκα στα όντως εντυπωσιακά φαγητά που φτιάχνεις, μα με παρέσυρε η τελευταία παράγραφος...
Φλκ

natasha hassiotis είπε...

Ζ@ βιδούλες για καλαμπόκι, είναι κάτι πλαστικά που τα βάζεις δεξιά και αριστερα απ' το καλαμπόκι για να το πιάνεις κιόλας.
θα τα φωτογραφήσω και θα αναρτήσω τη φωτο.
Μα τι κράξιμο έχω φάει η χριστιανή;!

mahler76 είπε...

κι εγώ έχω κρεβάτι και κώλο δεν σημαίνει πως κάνω και καλό σέξ. Τι να σε κάνουν τα σύνεργα καλή μου αμά δεν μπορείς να τα χειριστείς?

natasha hassiotis είπε...

that means war! mahler@ μαλλί με μαλλί θα αρπαχτούμε. (λέγε διεύθυνση να σου στείλω ταπεράκι, σπανακόπιττα απ' τα χεράκια μου. διότι τα μεταξωτά βρακιά...)