Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΝΕΥΤΩ...

...αλλά αυθορμήτως θα πω ότι είμαι μπροστά απ' την εποχή μου, μάντης μέγας, και να είστε ευγνώμονες, διότι:
σας έκανα μια γερή εισαγωγή στην Κίτρινη Σκόνη του Τηλέμαχου Χυτήρη, που τον είχε απόψε καλεσμένο η Βάνα Μπάρμπα στην εκπομπή της και συζητάγανε την ωραιότατη αυτή ποιητική συλλογή. Τώρα, μετά από τόση ποίηση και τόσα ποιοτικά εξώφυλλα θεατρικών έργων, έχετε πάθει ανοσία, κι αν το φάρμακο το παίρνετε σε μικρές δόσεις όπως έπαιρνε ο Μιθριδάτης ο βασιλέψ το αρσενικό -το δηλητήριο- σε λίγο θα μπορώ να σας διαβάσω άνετα και άλλους γίγαντες, που τους κρατάω προς το παρόν -με μεγάλη προσπάθεια γιατί είναι και γίγαντες- μήπως μου πάθετε τίποτα.

Όσο για την εν λόγω εκπομπή, ήταν στο κανάλι της κιτρινίλας, εκεί που βγαίνουν μεταμεσονύκτια τα τζιμάνια της δημοσιογραφίας με ό,τι έχουν βουτήξει απ' τους ντενεκέδες με τα σκουπίδια, αφήνοντας τα αδέσποτα γατάκια νηστικά.
Και ακόμα πιο συγκεκριμένα για την ποιητική εκπομπή, ήτανε δύο απομεινάρια της εποχής του μπανάλ νεοελληνικού πασοκογκλάμουρ, Βάνα και Τηλέμαχος, που προσπαθούσαν να μιλήσουν, πιστεύοντας ο καθείς στο μεγαλείο του...πώς μου φάνηκε μέσα στη φτήνεια και το χάλι ότι η μουσική υπόκρουση ήτανε Μαρία Φαραντούρη...; (όχι δεν ήταν αντάρτικα, ούτε η Νήσος των Αζορών). Μπορεί και να βουίζανε τ' αυτάκια μου λόγω κρυώματος και να γελάστηκα -βεβαίως, βεβαίως.

Υ.Γ. Βάνα και Τηλέμαχος. Πολύ εμπνευστικό! Γκόλφου κι Τάσους. Αστέρου κι Γιώργους. Λιλούδα κι Θανά'η'ς. Γαρουφαλιά κι Τάκ'ς. Τάκ'ς κι Σάκ'ς. Μαρίτσα κι Βαγγέλ'ς. Ουριότατου.
Πάου για ύπνου, του προυί ξανά.

4 σχόλια:

stella είπε...

καλημερα!
και μετα λεμε "στην ελλαδα δεν γινονται πραγματα"
Το βανακι ειναι θεα.
Τηλεμαχος ισως ο νεος τιτος πατρικιος!
Ενα εχω να πω,ευγε ευγε!
Ας κανουμε πολιτισμο.
Δεν πιανουμε το καναλι στην θεσσαλονικη γμτ.

natasha hassiotis είπε...

Αφού δεν πιάνετε το κανάλι, χάνετε, διότι δεν βλέπετε και τις βαρυσήμαντες πολιτικές αναλύσεις τα βράδια. Επίσης από τον σκουπιδοντενεκέ, όπως και οι άλλες εκπομπές. Κάθονται τρεις και η Τάνια Ιακωβίδου και λένε όσα βρίσκονται στον πάτο της ειδησεογραφίας.

stella είπε...

χθες εγινε η πρεμιερα μιμης,πες μου οτι ησουν πρωτη σειρα!
Και φυσικα πηρες αυτογραφο,ε?

natasha hassiotis είπε...

είχα προσκληση, αλλά δεν θέλω τα φλας, θα πάω σεμνά άλλη μέρα.