Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

ΚΑΠΟΥ ΠΗΓΑ, ΚΑΤΙ ΕΙΔΑ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ...

...λυπάμαι που δεν έχω το πρόγραμμα, ακόμα δεν το πήρα, με το μολύβι, και με τον ποντικό δεν μπορώ να ζωγραφίσω.
Γράφω πολύ βιαστικά, θα επανέλθω: πήγα κατά την προσφιλή μου συνήθεια σε μπαζάαρ, είμαι φαν φαν φαν των μεταχειρισμένων, και έχω και συλλογή ρούχων, για να μη φοράω τα ίδια με τον απλό λαό (μπου χα χα!!!) και πέρασα υπέεεροχα. Πήρα ένα φόρεμα μοναδικό κομμάτι, τρεις τσάντες, συν τέσσερα βιβλία και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια, και ξόδεψα το ιλιγγιώδες ποσόν των 30 ευρώ (ήπια και καφέ, έφαγα και τσικουλάτα κέικ για να διαβάσω τα βιβλία). Είχε κόσμο γύρω -θα σας πω βρε σεις ποιούς είδα, τι κοσμικό μπλογκ θα ήμασταν αλλέως πώς- βρήκα και δυό γνωστές που χαιρέτησα, αλλά ήταν αυτό που μ' αρέσει: να έχει κόσμο γύρω, και να κάθομαι να χαζεύω/διαβάζω/κρυφακούω/ζωγραφίζω/σημειώνω.
Έχω φίλους που ντρέπονται ή νιώθουν άβολα στα μπαζάαρ. Εγώ είμαι καθηγήτρια. Πέρυσι το Πάσχα, ξόδεψα το ιλιγγιώδες ποσόν των 35 ευρώ και πήρα το μισό μπαζάαρ, γιατί έκλεινε και τα είχαν όλα το αφεντικό τρελλάθηκε. Σαν τον παπουτσωμένο γάτο γύρισα σπίτι -και με το ίδιο χαμόγελο.
Σε μισή ώρα έχω ξεψαχνίσει τρεις αίθουσες. Η συλλογή μου με τα αστυνομικά είναι μεταχειρισμένα. Όσα δεν είναι, συνήθως τα χαρίζω, δεν τα βάζω στη συλλογή, είναι χωριστά από τις αγάπες μου. Έχω δύο εκδοχές, ιταλική και αγγλική έργου του Ντάσιελ Χάμμετ, π.χ., το ένα το αγόρασα εδώ σε μπαζάαρ ζωοφιλικό, το άλλο σε υπαίθρια αγορά στο Δουβλίνο.
Έχω κάτι δουλίτσες, θα επανέλθω για τα κοσμικά και τι είδα σήμερα. City Journal δηλαδή.
Διάλειμμα για διαφημίσεις (μικρό break για...για...δια...διαφημίσεις, που λέει και ο στραβομύτης ο Sakis στο Ξ-Φάκτορυ).

3 σχόλια:

stella είπε...

καλα μονο 30 ευρα?
γιατι τοσο φτηνα?(εγω τοσα εδωσα για πιτσες)
ε θελω κι εγω μπαζζουυρ.
Σημερα η μεγαλη τραγωδος (τι δεν ειναι?) Μιμη ηταν στο πρωινο αλφα,κρεμαστηκα κυριολεκτικα απο τα χειλη της.
Και τι δεν ειπε!
Μια εκπομπη τεχνης και λογου δηλαδηηςςς!

natasha hassiotis είπε...

θα φωτογραφήσω το φόρεμα για να σκάσουν μερικοί.
μετά από τη δήλωση για τον παπαιωάννου, καταπίνω τη σιχαμάρα μου για το λίφτινγκ, την ψωνάρα, το κακό στήσιμο και τη βλακεία που τη δέρνει. μα να χάσω τέτοια εκπομπή!!!

Marina είπε...

Είσαι απο τις εξαιρέσεις σε αυτή τη χώρα που το "δεύτερο χέρι" το αποφεύγουν σαν να είχε λέπρα. Πριν 3 ΄χρονια άνοιξα ένα μπλογκ όπου διέθετα δωρεάν ρούχα, μικροαντικέιμενα και βιβλία σε όποιον τα ήθελε με φωτογραφίες. Τα ρούχα ήταν μαρκάτα, μαζί με ένα νυφικό για λυγερή γυναίκα, κλπ..
Αποτέλεσμα : Δύο χρόνια αργότερα το έκλεισα το μπλογκ γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τα ήθελε. Μου την είπε και κάποιος που "προτιμαω να κυκλοφοράω γυμνός παρά να βάλω πάνω μου δευτερότρατες".
Εκτός απο το νυφικό, τα ρούχα τα έστειλα στη Γαλλία σε φιλανθρωπικό οργανισμό όπου πουλήθηκαν όλα.