Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ...

...αλλά εσείς που είσαστε παιδιά τζιμάνια, τους καταλαβαίνετε.
Είναι το spam των μπλογκ, σαν αυτά που σου στέλνουν και λένε "δώσε μας τον τραπεζικό σου λογαρισμό να σε πληρώσουμε για τη δουλειά που θα αναλάβεις να μας κάνεις" -ας πούμε...
Είναι τυπάκια, δεν καθορίζω φύλο, που έχουν κάνει την απάτη επιστήμη.
Που παρουσιάζονται μ' έναν τρόπο όχι πολύ κοντά στην αλήθεια -θα μου πείτε η αλήθεια είναι κάτι σχετικό και μουμπλε μούμπλε...
Που είναι ψυχοπονιάρικα άτομα...
Που είναι όλο κατανόηση...
Που έχουν να διδάξουν εμπειρίες...
Που έχουν μια πετυχημένη πορεία στα επαγγελματικά ενίοτε...
Που εχουν περίεργα πολυ ελεύθερο χρόνο χωρίς να είναι συνταξιούχοι/-ες...
Που λατρεύουν τον άνθρωπο...
Με τα ψεγάδια του (μπλιαχ)...
Που σ' αφήνουν να πάρεις μάτι από μια προνομιούχα ζωή, επειδή ξέρουν ότι δεν θα τη ζήσεις, γιατί τη ζουν ήδη εκείνοι...
Που ζηλεύουν,
για άλλα πράγματα -σημαντικά- πέρα από τα χρήματα που δεν έχουν,
και ως εκ τούτου υποκριτικά
το ρίχνουν στην "επί του όρους ομιλία" -ξέρετε μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι/πεινώντες την δικαιοσύνη κ.ο.κ.
Σας λατρεύουν και θέλουν να σας διασκεδάσουν...

Έτσι λένε!
Μην τσιμπάτε, η αλήθεια έχει πολλά πρόσωπα...
Και προσωπεία...

4 σχόλια:

Z. είπε...

A! να μην έχω τέτοια πελατεία; Νάρθει κάποιος να μου συμπατασταθεί!;!
Ζηλεύωωωω. Πώς το είχες πει; "ανοιχτή στο να ενδώσω"; Κι εγώ, κι εγώ.
Ματά-bonjour

natasha hassiotis είπε...

Κάτι τέτοιους, και δε μιλαω στην τύχη, θέλω να τους σταυρώσω...(με την καλή έννοια, χαχα!!!)

Z. είπε...

Άμα το θες πολύ θα σου κρατώ τα καρφιά. Με την καλή έννοια πάντα!

natasha hassiotis είπε...

Αν θέλω λέει!; Αστειεύεσαι; Αγαπητέ μου συστρατιώτα...