Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΚΙ ΕΓΩ!

Όντως ο υπαρχηγός του σύριζα είναι φιλότεχνος. Τον είδα κι εγώ σε παράσταση του φεστιβάλ αθηνών.

Όπως καταλαβαίνετε, η στήλη είναι κοσμική.

Φορούσε λοιπόν κοντομάνικο μπλουζάκι τύπου λακόστ σε χρώματα κουρελού, το οποίο είχε μάλλον δανειστεί από τη ντουλάπα του θείου του, για να μεγαλοδείχνει και να μπαναλοδείχνει, ώστε να πείθει τους επιφυλακτικούς και σκεπτικιστές ότι δεν είναι ένα κωλοπαίδι σ' ένα καλοστημένο επικοινωνιακό παιχνίδι εντυπώσεων και ξεκαθαρίσματος της παλιάς φρουράς, αλλά ένας κλασικός πολιτευόμενος που έτσι και κάνει νούμερα, σόρρυ, ποσοστά, θα γίνει κι αυτός της κοστουμιάς και της τηλεόρασης.
Συνοδευόταν από νεαρή με προφίλ κνίτισσας, πώς είναι η Δαμανάκη ένα πράμα. Που όσο πασόκ και να της ρίξεις, η κνιτίλα δε φεύγει με τίποτα.
Φαίνεται ότι στις πολιτικές νεολαίες, το Οιδιπόδειο έχει τέτοια πρότυπα. Πώς είχαν παλιότερα τη Λάσκαρη, τη Μάρθα και άλλα κορίτσια...Στην αριστερά έχουνε τη θειά τους την Αλέκα και για σικάτο σεξ-απήλ τη Δαμανάκη. (Μπρρρρ...)


Υ.Γ. Δε σας έλεγα ότι ο Γκαστόνε-πρωθυπουργός έχει κι έναν καντέμη ξάδερφο; Ιδού τα αποτελέσματα. Έτσι κι αλλιώς στο ΥΠΠΟ δεν έκανε και τίποτα ο χριστιανός, πάγκο ξεσκόνιζε. Είπε ένα σωρό, μας απείλησε να αλλάξει καταστάσεις και να ενισχύσει τον πολιτισμό -γιατί σου λέει κυριλές είμαι, Χατζηνάσιο ακούω, άρα από πολιτισμό σκίζω ο κιαρατάς- μας απείλησε να πάρει αποφάσεις τρισγιγαντιαίων διαστάσεων, και μετά κούρνιασε στο κλαρί του και κοιμήθηκε. Τον ξύπνησε ο θόρυβος από το πλυντήριο Ζήμενς. (Και μετά σου λένε αθόρυβα και μαλακίες...)

2 σχόλια:

Z. είπε...

Bonjour από τας μακρινας Ευρώπας.
Είπα να απομακρυνθώ λιγάκι, όσο μου έχουν αφήσει το σκοινί, αλλά όλο εδώ τριγυρίζω!
Έτσι όπως το πας ούτε Morris (πλυντήριο) δεν θα σου δώκουν.
Χαιρετώ.
Ζαμπία

natasha hassiotis είπε...

Ζαμπία@ μας φτιάξατε με τας Ευρώπας σας. Μόλις πιάκω τα λεφτά θα πάω κι εγώ.
(Δε θέλω μόρρις, ζήμενς θέλω να μου δώκουνε. Επιθυμώ διακαώς να εξαγοραστώ.)