Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

ΦΙΔΕΣ ΚΑΣΤΡΟ -the sequel

Είδα φωτο του Φιδέ Κάστρων, με τον Ούγκο Λατίνο και ναι, αγαπητοί φίλοι, ο γέρο Φιδές είναι ακόμη ζωντανός και κοιτάει προφίλ το πνευματικό του τέκνο.
Ανφάς θα φαινόταν το πλήρως βυθισμένο στο Αλτσχάιμερ βλέμμα του και το παράπονο για τα φριχτά γηρατειά που δεν του επιτρέπουν να εκφωνεί κομψά λογίδρια των εντεκάμισυ ωρών.
Αυτές τις μέρες που γιορτάστηκε η αποτυχία της παγκόσμιας επανάστασης με την υπογραφή Γκεβάρα, η φωτο του γέροντα παίρνει άλλη διάσταση.
Άντε κι αφού παραχώσουν τον Φιντέλιο, τι θα έχει να δείξει η Κούβα στους τουρίστες;

10 σχόλια:

Γουφ είπε...

καμία ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ δεν εχει αποτυχει
οπως και καμία δεν εχει επιτυχει.
Γούφας.

Elias είπε...

καμία ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ δεν εχει αποτυχει
Μάλλον άλλα πιστεύουν οι συνομήλικοι των γονιών μου, που στα χρόνια του '60 περίμεναν από μέρα σε μέρα να καταρρεύσει το παγκόσμιο σύστημα... Και τώρα μιλάνε για την επανάσταση που χάθηκε, για τις δυνάμεις της αντεπανάστασης που κυριάρχησαν κ.λπ.

(Η Αμερικάνικη Επανάσταση δηλαδή δεν πέτυχε;)

Γουφ είπε...

τωρα κοιταξε να δεις, μη γραφουμε μονο τα μισα...
Η Σιβυλογουφίτσα εγραψε

''καμια επανασταση δεν εχει αποτυχει οπως και καμια δεν εχει επιτύχει''

Επομενως και η αμερικανικη, οπως και ΟΛΕΣ, ουτε πετυχε, ουτε απέτυχε. Το σημαντικο ειναι οτι ΕΓΙΝΕ, το ιδιο και για ολες τις υπολοιπες.
Αντε, πολλα εξηγησα και θα ξεσυβιλιαστώ μου φαινεται...

natasha hassiotis είπε...

Ανήκετε στους απογοητευμένους, κυνικούς που πίστεψαν όλα αυτά περί επαναστάσεων; Κι εν πάση περιπτώσει, εγώ προσπάθησα να το θέσω όσο πιο ειρωνικά γινόταν το ζήτημα, ώστε να συμπεριλάβω την πίστη στην επανάσταση, στην ανυπαρξία της οποιασδήποτε επανάστασης, στην ηρωοποίηση των μάτσο γκερίλλας με τα φυσεκλίκια κ.ο.κ.

guerrero7,62 είπε...

Mα τωρα θιγεις ιερα και οσια,τον Αγιο Φιντελ και τον οσιομαρτυρα Ερνεστο..μεγαλη η χαρη του,θα σε μαλωσει ολο το συνασπισμενο ιερατειο και φυσικα ο παπα-λαζοπουλος

Elias είπε...

Είναι γέρος, βαριά άρρωστος και τον κρατάν με το ζόρι στη ζωή ως σύμβολο πια. Εμφανίζεται σπάνια, η όψη του είναι αξιοθρήνητη, κι όταν ανοίγει το στόμα του λέει κοινοτοπίες -καμία σχέση με τους ένδοξους λόγους του παρελθόντος του, όπου μιλούσε παθιασμένα με τις ώρες... Κάποια στιγμή θα τον βγάλουν απ' την πρίζα και τότε θα γίνει σφαγή πάνω από την κενή του καρέκλα.
Αναφέρομαι φυσικά στον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο.

Στη Σιβυλογουφίτσα απαντά η Σιβυλοκουνουπίτσα με τα λόγια του Νίκου Γαβριήλ-Πεντζίκη: "Η μόνη επανάσταση στην ιστορία της ανθρωπότητας ήταν η γαλλική".

natasha hassiotis είπε...

γκερέρο@
το συνασπισμένο ιερατείο με έχει ήδη μαλώσει...
Κουνούπι@
Τη γαλλική επανάσταση σκεφτόμουν κι εγώ. Ήταν επανάσταση που πέτυχε; Εκείνος ο Ροβεσπιέρος παλιά μ' άρεσε, τώρα μου φαίνεται ψυχοπαθητικάρα. Χολερικός, εμπαθής, με τέλος άθλιο. Κάπως σαν τον ήρωα του Γκαίτε τον Γκερούσαλεμ/Βέρθερο, που πυροβολήθηκε και πέθανε ώρες αργότερα με φρικτούς πόνους. Κι αντί να τον αποτελειώσουν, τον μπαντάρισαν για να πάει στη γκιλοτίνα όπως τα θύματά του. Τι να πω, η βασιλεία είναι πάλι της μόδας και η Μαρία Αντουανέττα θύμα των περιστάσεων, ενώ ο Λουής 16 τον αριθμό, ένας αθώος που δεν ήθελε να κυβερνά αλλά να φτιάχνει κλειδαριές -ο κρετίνος (έπρεπε να 'χει και τηλέφωνο με εφτά πεντάρια για να τον βρίσκουνε εύκολα.) Να φταίει η 11η Σεπτεμβρίου και ο κωλο-Λάντεν που τα 'κανε όλα σαν τα μούτρα του; Απαντείστε μου μπλογκοσιβυλλοαδέρφια.

Υ.Γ. Άσχετο και παρντόν που βάζω ένα ασήμαντο θέμα μαζί με την επανάσταση, αλλά είπα κλειδαράς και θυμήθηκα: πρέπει να είμαι ο μόνος άνθρωπος, να μην πω στον πλανήτη, να πω στην Ελλάδα, που τον κλείδωσε έξω η γάτα του και φώναξε κλειδαρά στις 11.30 μ.μ. για να του ανοίξει την πόρτα περεσίας να μπει στο διαμέρισμα. Γέλαγε όλη η πολυκατοικία, και βεβαίως ο κλειδαράς που πληρώθηκε βασιλικά (σαν τον Λουή, συν την επιθυμία μου να τον καρατομήσω), γιατί ήτανε αργά και Κυριακή...Και για να μη λέτε ότι διηγούμαι λαφαζανιές, η γάτα μου χάιδευε τη μουσούδα της και τους μούστακους στην πόρτα και έσπρωξε το σύρτη!!!

Γουφ είπε...

οι επαναστάσεις οφείλουν να γινονται διοτι ο πολιτισμος ειναι ατελής, στηριζεται στην αιματοχυσία και αυτο δεν θα αλλαξει δυστυχως μεχρι το επομενο μπινκ μπαγκ.

το γιατι μονον η γαλλικη ειναι και οι αλλες οχι δεν φτανω να το καταλαβω, ισως ειναι θεμα Ορθοδοξιας και εγω ειμαι με τους Δωδεκα.

καμμια επανασταση δεν πετυχε, διοτι καμια δεν πραγματοποιησε τα ιδανικα της

καμια επανασταση δεν απετυχε -ουτε καν αυτες που καταπνηχτικαν πριν εκδηλωθουν- και δεν απετυχε για τον απλο λογο οτι ΕΓΙΝΕ και αυτο περναει στο συλλογικο ασυνειδητο και παντα κατι εχει να προσφερει

τελος,

ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙς ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ

κι αν εχω κατι σχετικο να πω στους νεους, εγω ο papa-Γούφας, ειναι να κραταν την επανασταση [τους] συνεχεια αναμενη.

natasha hassiotis είπε...

Α εσύ πας γυρεύοντας να γράψω απόψε για τον Γκεβάρα!!!

Γουφ είπε...

Εγω δεν γυρευω τιποτα. Την αποψη μου λεω. Και την εννοώ. Δηλαδή την πιστευω, για να μιλησω σε απλά ελληνικα.